Tema: Re: Makita akumuliatoriai
Autorius: Terpentinas
Data: 2012-09-14 16:48:56
Makita pjoviau su pjūkleliu, greitai ten perpjoviau, tik reikia žiūrėti, kad
neįpajuti celių, bet protaingai ardant gražiai ten atsidaro. Kai surinkau
prispaudžiau su rankiniu spaustuvu ir aptepiau silikonu, po paros jau buvo
sukietėjęs. Bet klijuoti manau geriau būtų su epoksidke. Mano atveju
silikonas buvo po ranka. Na dar tk kelios dienos, bet akumas pats
neišsikrauna, iš 3 padariau 2 veikiančius. Galvoju trečiam nupirkti visas
celes naujas, bet pirksiu kai šios bus nudvėsusios. Nes na gaila suktuką
išmesti, yra  daigtas ir negali naudots.