Tema: Re: GSM modulis DSC centralei
Autorius: Saulius
Data: 2012-09-12 15:27:38
Domintu siustuvas, kur kreiptis ?

"Night"  parašė naujienų news:k2pijf$u2t$1@trimpas.omnitel.net...

Pigiausias sprendimas - pakeisk apsaugos firma, tai jie ir iranga savo
sumontuos. Visai neseniai ta
padariau, ir mano nuomone yra labai naudinga, gauti info ne tik apie
suveikimo fakta, bet ir apie
suveikusia zona. Pries tai buves G4S ne GSM siustuvas tokios info
neteikdavo. Beje, gal kam siustuvo
reikia - atliko. Uz simboline kaina su visa deze ir akumu atiduociau.

Anonimaitis <neturiu@meilo.as> wrote in