Tema: Re: greitas kalusimelis
Autorius: Sail
Data: 2012-09-12 11:52:44
Kai matau ta masina atvaziuojancia, sviesos nedreba lyg ir. Turetu buti
gerai.

Ir perdegineja abi. Jei butu pazeista, tai tiketina butu viena.

Plius nuo drebejimo turetu siulelis tikriausiai ististi, bent jau su
analogija 220V lempu, cia gi 12 V, siulas storas ir standus, perdegus
nesimato siulelyje mechaniniu pazeidimu, tik issilydziusi vieta.