Tema: Re: akumo kroviklis su starterine srove
Autorius: markatas
Data: 2012-09-03 13:23:42
Patarimas - nusipirkti tikrai gera procesorini akumu pakroveja ir du gerus
akumus ant vezimelio + tikrai geri laidai. Akumus laikai pastoviai
pasikrautus (tuo paciu pakroveju), o esant reikalui galesi kokybiskai
ikrauti ir kitus akumus. Visi boosteriai man kelia nepasitikejima, kai
draugo firminis pakrovejas su boosteriu uz 1,5 kLt nukepe OPPS ir kruva BMW
E60 elektronikos. Nusprende masina pamaitinti padoria kintama. Pats kurimui
naudoju gerai ikrauta akuma ir labai storus laidus (pagamintus is 2x E39
pliusiniu) tik neprisiruosiu susiorganizuoti vezimelio, tai tasausi kol
kantrybe baigsis ir nuvaziaves nusipirksiu

markatas