Tema: Re: Kopija Samsung s3
Autorius: Tomas J.
Data: 2012-09-02 07:44:59
Imk Sony Experia V, pagal review morku surenka daugiau uz Samsung S3, su S3
jau bedu teko tureti, tiesa bedos softwarunes, kontaktu syncinimo
nesuderinamumas, skambinant luzta telefonas, istrynus kontaktus vel
suimportavus atsigavo. S3 antra beda, jeigu turi sim kortele su elektroniniu
parasu neveikia MMS'ai.