Tema: Re: radau kabeli pries skaitikli..
Autorius: st
Data: 2012-08-27 18:05:20
mano atveju yra namas, pirmas aukstas issinuomotas, antrame kita istaiga.
abudu turime atskirus skaitliukus. praeita sav. pasirasyta sutartis su
lesto, ribu aktas yra, dabar po ranka neturiu, bet jei neklystu, mano ribos
uz skaitliuko (pasitikrinsiu grizes namo). skaitliukas stovi viduryje namo,
koridoriuje ( ne ant lauko sienos ar pan.), nuo lauko sienos nutoles kokius
3-4m, ir  laidai iki jo eina per kita patalpa, joje ir prakirsta viskas.