Tema: Re: AGM akumo krovimas
Autorius: Audrius K.
Data: 2012-08-27 08:43:40
On 2012-08-25 11:55:16 +0300, svyt said:

> ten gal tikslumo nereikia, pajungi parai koki 14,3 su laiko rele,
> paskui palaikyma 13.0 V

Automatinis schaudt laiko 14,3 V paprastam akumui ar ne 4val, o
geliniam - 24 val. (ar atvirsciai, tingiu dabar instrukcija skaityti)
.. O problema atsiranda, kai kemperi palieki pvz savaitei ten, kur ji
laikai (o tai daznai nesutampa su namais) su ijungtu akumo krovimu. O
net ir namuose tingiu as vaikscioti i garaza perjungineti pakroveja.
Man patinka, kai tokie dalykai kaip akumo krovimas man nesudaro JOKIU
papildomu rupesciu. Manau, kad uz tai verta papildomai sumoketi. Net ir
nemazai :-)

Audrius K.