Tema: Re: AGM akumo krovimas
Autorius: Audrius K.
Data: 2012-08-21 23:41:22
On 2012-08-21 14:50:25 +0300, Sail said:

> Saldytuvas tiesiai sviesiai nuo 220, ant jo yra atskiras jungiklis.
>
> Vandens viduj nera. Prisipilam is kanistro.

Tai ar pas tave kamperis, ar krovinine buda su lova?  Koks kemperis be
vandens tiekimo???

>  Neypatingai patogu, bet pripratus tiek ok,

Kaip gali buti ok, jei vandeni reikia pilstyti is kanistro... Onanizmas
kazkoks. Zinant, kad vandens siurbliuko kaina prasideda nuo 50lt, o
visa iranga (siurbliuka, krana su jungikliu, kanistra galima nupirti
kazkur uz 200lt...

> kad perdarinet kazko nesinori. O ir bakas atskiras sugadintas su
> dyzeliu tar pries tai buvusio savininko. Taigi pysiaus butu daug del
> smulkmenu.

Nieko sau  smulkmenos...

> Radija - veikia nuo pagrindinio akumo. Ryja mazai.

Netaip jau mazai ryja radija, oi ne taip mazai...

> Teliko kol kas ner, o siaip 2 amperai jo apetitas.

Na, na. Teko matyti siu metu falle kataloge telika, kuris ryja apie 2A.
Bet tai dar kaip ir naujiena, kuri kainujoja pakankamai nekukliai. O
lietuvoje nebrangiai nuperkami telikai ryja ne maziau 3A  (19 coliu
grundig ima 32W, tauras ima panasiai. Kitu alternatyvu uz pigiai
paprasciausiai nera :-)  )

> Kompas nuo 220 spakainai veikia.
>
> Webasta tai dujinis sildymas mano atveju. Kuriasi nuo batareiku,
> ventiliatorius kazkur yra,

Jei tas ventiliatorius 220V, tai jis valgo iki 70W, jei ka (taip, kad
su keitikliu 12-220V akuma iskrausi laaabai greitai) Jei tas
ventiliatorius 12V, tai ima iki 1A. Per para suvalgo 24Ah, o per
keturias paras iskrauna  100Ah akuma :-))

>  bet 12 metu taip sildymo ir neprireike, nes vazinejama tik vasara.

Ale idomus. Jei vazineji vasara, tai sildymo nereikia :-)) O kaip
isdziovinti dregme, kai lauke lyja, ir rubai slapi ?? Ir ar taip jau
silta, kai pas mus vakarais buna 8 laipsniai silumos??? Man sildymo
nereikia tik per karscius, o realiai vos ne puse vasaros naktu,
praleidziamu kemperyje, sildymas tiesiog butinas. Tik taip uztikrinamas
komfortas - lauke salta, lyja - o viduje silta, sausa ir gera...

Audrius K.

P.S. Per savaitgali 100Ah susivartoja net mazai ziurint telika ir
trumpai klausantis radijos...