Tema: Re: Sustojes laikrodis-mirties laikas?
Autorius: CatBlack
Data: 2012-08-01 08:56:06
Veidrodzius uzdengia, kad neishsivestu kitu.

"cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message news:jv94cn$agg$1@trimpas.omnitel.net...
Manau kad tai per išnesvtines išėjes dalykas - žmogus numirė - paros bėgyje
ir laikrodis sustoja. Prisukami ar kankorėžiais pritraukiami laikrodžiai
eidavo apie parą dažniausiai, tai jei žmogus randamas vėliau, tai kartu su
stovinčiu laikrodžiu.
Prietarų kūrimo laikais nelabai daugiau kas būdavo namie "gyvo" kas nustotu
veikt kartu su mirtim.

Po to tai perėjo į kitokį dalyką (kurį esu matęs gyvai) žmogus namie
numirė - uždengia visus veidrodžius ir sustabdo laikrodžius.