Tema: Re: Sustojes laikrodis-mirties laikas?
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-07-31 21:14:16
TV tai kas kito.. aš irgi laidą režisuodamas tai minėčiau, ir dar jei kas
nors sapnavo apie mirtį iš pažįstamų prieš 13 dienų, penktadienį - būtų
išvis didelis bonusas..

Žino kad žiūrovams tai skambės, tai ir sako + iš viso to dar ir artistiškumo
galima išspaust "Ta dieną sustojo pusę amžiaus nepailsdamai tarnavęs
laikrodis - jam nebeliko, kam tarnauti"

Konkrečios laidos nežiūrėjau..