Tema: Re: El.variklis+reduktorius vs DK+variklis
Autorius: Drambliukas
Data: 2012-07-01 20:09:42
Ok, vadinasi apie DK toliau nemastau. Kugi perkant is lenkijos net nesiderejus galima
paimti uz 118LT. Kadangi malku noreciau imti apie 20m3 tai vistik noretusi tokio daikto.
Kiek galetu kainuoti ~3 kW variklis ir panasaus galingumo reduktorius su koeficientu
(nezinau kaip vadinsasi) kad sukiu butu ~100/min. Ar varikliai su mazesniu sukiu skaiciumi
butu naudingesni ar neverta tokiu ieskot zinant, kad vis viena reikes reduktoriaus.

Paskutinis klausimas pamastymui. Youtubeje pilna filmuku, kuriuose kaip ir nesimato jokio
reduktoriaus. Bet matosi kugio sriegio sukimasis. Sis faktas mane privede prie mineto
greicio. Idomu kaip ten isspresta...gal tas greitis gali buti zymiai didesnis ? Kaip gali
buti, kad matosi sriegis sukimosi metu?

"Levas" <kazkur@pasbobute.lt> wrote in message news:jspstv$52d$1@trimpas.omnitel.net...
> visi elektros varikliai su daznio keitikliais turi kazkoki minimalu greiti. Beto,
mazinant ta greiti sukimo momentas neislieka toks galingas kaip sukantis greitai. O
reduktorius butent ir duoda padidinta sukimo momenta. Del to ir kiniska elektrine drele su
zaisliniu motoriuku kartais sugeba susukti varztus kur jau su ranka nelabai ir susuksi.

> Malku kapojimui kaip tik ir reikia to sukimo momento kuris matuojamas niutonais *
metrais.

> --
> Bye, Levas
> --