Tema: Re: El.variklis+reduktorius vs DK+variklis
Autorius: Evaldas
Data: 2012-07-01 19:05:21
Mechaninis reduktorius mazindamas sukius didina sukimo momenta t.y. tai ko
reikia. Daznio keitiklis
tokio privalumo nesuteikia. Taigi tau is dvieju variantu lieka vienas.
Kiek maciau turguje vien uz kugi praso 150Lt. Taigi, mano manymu, sis
projektas bet kuriuo atveju
finansiskai nepagristas
http://www.skelbiu.lt/skelbimai/malku-skaldykle-4t-ir-6t-13265779.html