Tema: Re: Variklis valciai
Autorius: svyt
Data: 2012-07-26 13:26:04
cher zn, bet kai pamaciau kuro bake atvira motoriuka dirbanti benzine, man
neramu pasidare. jei kuro mazai, motoriukas pradeda dirbti ore... o jam
strigus ir uzsitrumpinus? puspilniam bake juk yra oro, ir oro is lauko, t.y.
su deguonimi. tikiu kad paskaiciuota, bet vistiek neramu. maciau kaip per
rali, del pamestos dusles galo, vare karsta ora i plastikini baka, ko
pasekoje jis uzsidege. ir kamaza rusijoj su pradedanciu degti kuro baku,
vasara, kuras turejo but be benzo priemaisu.
as ugnies prietaringai  bijau, maciau vaikystej avarija kai benzovezis
ivaziavi i ziguliuka ir uzsidege, liepsna is keliu km matesi, man toki
ispudi padare, kad pirmai progai pasitaikius pirkau dizelini auto, ir
praktiskai tik dizeliu vazineju jau 15 metu.
--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)
vw golf II (Dizelis)