Tema: Re: Variklis valciai
Autorius: skaitytojas
Data: 2012-06-27 17:55:20
Po keliu ciklu tikrai neismes. Turiu gyva pavyzdi. Ant automobilinio paties
pigiausio berods 50Ah (~150lt) parduotuvinio akumo laikinai pakabinta
apsaugos siganalizacija. Dirbant ant akumo ji tempia savaite,  nugesta pries
kazkur 10voltu. Tai stai tokiu iskrovimo ciklu akumas atlaike jau apie 12 ir
nesijaucia jokio nusidevejimo pozymiu. Nebent gal niuansu su amperazu yra,
ta prasme kad akumas neatlaikytu, jei iskrovimas butu keliu ar keliolikos
amperu lygyje, o ne keliu simtu mA kaip yra pas mane.

"@runAsUser"  wrote in message news:jsei1u$3df$1@trimpas.omnitel.net...

Stipriai klysti. Su masininiu, ir dar pridususiu, pora kartu taip is vietos
paplauksi, nesi kraut - ir vel ciklas is pradziu. Po keliu perkrovimu ismesi
tu ji.
Valciu varikliams naudojami gilaus iskrovimo akumai, arba geliniai, o jie
visi nebuna pigus.