Tema: Re: pagalba zaliems - kas gali buti ne taip?
Autorius: Sail
Data: 2012-06-28 09:39:50
Ner problemu, diapazona pasikeisi, kaip tau patinka.

Sitas prietaisiukas tai yra paprastas komparatorius. Ant vienos operacinio
kojos uzduodama Reference itampa su potencu, o kita koja matuoja itampa ant
varzu daliklio, is kuriu viena varza kinta, priklausomai nuo tempertaturos.
Va cia supaprastinta schemute http://www.bristolwatch.com/ele/vc.htm,
skyrius comparator operations, jei reiks, issigooglinsi daugiau.

Tavo atveju klausimas apie diapazona yra not valid, nes tau reikia, kad
matuotu dvi vietas, ir ijungtu siurbli, kai viena atsala labiau uz kita. Tad
temperaturu diapazonas tau ribojamas detaliu temperaturiniu atsparumu, taigi
tavo atveju px, viskas gerai bus.

Tad lemonos komparatoriaus schemoj R4 pakeisi i 10 kiloomu NTC,
pageidautina, kad butu tokiu paciu charakteristiku, kaip ir tas, kuri gauni
su konstruktorium. Arba tiesiog nusipirk du vienodus 10 kiloomu NTC, o to,
kur yra konstruktoriuj, nenaudok. Ten kapeikas kainuos.

Kuris daviklis kurioj vietoj statomas, as tau su garantija pasakyt negaliu,
nes nesu tikras, kaip tas Negative Temperature Sensor varza mazina ar didina
kai syla. Pabandysi eksperimento tvarka. Tarsi mazint varza turetu, kaip
iseina is schemos logikos ir pavadinimo.

Jei nepsirinku, tai R4 temperaturini sensoriu desi prie boilerio, o orginalu
sensoriu i kolektoriu. Kolektoriaus temperaturai augant, originalaus
sensoriaus varza mazes, dides itampa ant varzu daliklio, sudaryto is
sensoriu, ir siurblys isijungs. Boileriui sylant, R4 mazes, itampa ant varzu
daliklio mazes, ir termostatas issijungs.

Termostato potencas siuo atveju tau bus nustatymui, ties kokiu temperaturu
skirtumu kolektorius/boileris tas ukis isijungines.

Nu va kazkas tokio, tikiuos neprigrybavau.