Tema: Re: pagalba zaliems - kas gali buti ne taip?
Autorius: T:\)
Data: 2012-06-27 16:24:31
Na pasiziurejau greitai schemas, palyginau, pasiziurejau kas yra sarase ir pabandziau suvesti galus.
Pagal datasheetcatalog tranzistorius BC547 yra NPN (man ir reikia pagal shema NPN), o BC557 yra PNP. Darau prielaida, kad gal tereikia nulektii lemona ir nusipirkti BC547.

Beje, dekui uz nuorodas, eisiu studijuoti, gal pravers ir nelysiu su tokias durnais klausimais.

T:)