Tema: Re: Daznio keitiklis
Autorius: Bone Daddy
Data: 2012-06-02 09:46:08
Kiek pamenu, pas mane buvo pakliuvę kelios 200 Hz elektrodrelės ir dar kažkokie agregatai. Nors jie buvo 220V, bet pajungus į 50 Hz tinklą nifiga nesisuko nei lėčiau, nei greičiau, tik rūko dūmai. Manau, kad tie įrankiai nebūtinai kariniai ir nebūtinai aviaciniai, o tik pritaikyti kilnojamoms elektros stotelėms - stotims. Bent skrendančiame lėktuve fig kas užsiims grežiot kažkokias skyles.
  Taip kad pakeitus dažnumą, garantuot, kad kažkoks vibratoriaus variklis iš viso suksis, nelabai išeina .
Ar ne geriau pakeist variklį į tokį, kurį galima reguliuot kokio nors paprasčiausio tiristorinio reguliatoriaus pagalba.. Tuo labiau, kad variklis nėra galingas.