Tema: Re: Daznio keitiklis
Autorius: Gintas
Data: 2012-06-01 15:36:32
Siaip trafo darbas yra skaiciuojamas esant tam tikram dazniui. Dabar jau atsirado matyt transformatorines gelezies, tinkamos 50-60hz dazniu, taciau seniau, trafa  skirta dirbui 60hz tinkle-pajungus i 50hz tinkla-trafas imdavo keistokai burgzti ir  daugiau sildavo. O keitiklis kokiame intervale dazni keis? Tad reikia zinot ar tame dazniu diapazone trafas gali dirbti. Plius-reikia ivertinti, kad trafas, skirtas dirbti didesniu dazniu, esant tam paciam gabaritui, gali atiduoti didesni galinguma ir atvirksciai. T.y. reikia turet ne tik tinkama serdies gelezi, bet ir galios rezerva, jeigu mazinsi dazni.

Lai pataiso mane tie, kurie geriau zino