Tema: Re: del kondiku ESR
Autorius: Shadowed
Data: 2012-05-22 13:58:41
Turejau keleta devaisiuku kur visi konderiai is isvaizdos geri o pamatavus
:(

"AMB"  parašė naujienų news:jpe703$nog$1@trimpas.omnitel.net...

Kas turit esr matuoklius, ar jie pasiteisino? As turiu pasidares pagal Levo
schema, jis man kaip ir veikia, bet realiai, tai naudos jokios, nes kaip
blogas taip visada pasiputes, realiai dar nesutikau, kad atrodytu idealiai
ir rodytu kad blogas. Gal matuoklis lievas gavosi?