Tema: Re: del kondiku ESR
Autorius: Levas
Data: 2012-05-21 23:59:59
pasitikrink varzas su paprastais rezistoriais. Gana daug maziuku ala 47uF x 35V buvo atrades, o vizualiai- grazuliai, ir talpa ju buvo kaip ir normali. Cia is impulsiniu maitblokiu, kur kontrolinio cipo Vcc daroma.

Dar pas LCD monikus kondikai prie kontrolerio- nedideli, bet keliantys dideles problemas.

--
Bye, Levas