Tema: Re: Chemija: dar kvailesnis klausimas nei ten kur buvo fizka...
Autorius: Levas
Data: 2012-05-13 19:22:03
nu tokie eksperimentai uzims daug laiko ir tikriausiai kainuos. Todel il ieskau kokio nors stebuklinio sprendimo. Kadangi pradines medziagos nedaug- 3..5kg, teorine Ag koncentracija 10%. Vadinasi turiu prasisukti taip, kad gauti 300...500g sidabro (700...1200Lt) kiek galima mazesnem islaidom.

Kas durniausia, kas veikia megintuvelyje, tas neveikia kibire... :)

--
Bye, Levas