Tema: Re: Chemija: dar kvailesnis klausimas nei ten kur buvo fizka...
Autorius: Levas
Data: 2012-05-13 10:58:11
gausis tik suplakta zele. Ji nesifiltruoja ir joje lieka labai daug sidabro.

Kai bandziau- praskiedi sakysim stikline iki "skysto", ismaisai. Filtruojasi visa diena. Gautas kystis jau gerai, vaziuoja i perdirbima. Toliau drumzles praskiedi vel iki stiklines, vel filtruoji ir vel skystyje yra sidabro. Ir taip kokiu 3  ar 4 kartus tikriausiai... nebeliko tolimesnei filtracijai kantrybes.

Niekada negalvojau kad tas silica gelis tokis bjaurus ir kartu idomus chemikalas.

--
Bye, Levas