Tema: Re: ???230 lempa
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-05-11 14:30:37
Realiai lempa yra du laidai, į korpusą pajungti būtu sveika, nes jei lempa
skiltu/sprogtu kai viskas rankose - mano atveju tikimybė pasipurtyt, nes
gali atsirast fazė ant to korpuso, kuris neįžemintas, ir rankena be jokių
gumų (mano atveju droselis yra didelis toroidas nuo bbz ko įkištas į
tinkančia dėžę. Jei kalbama apie "veikimą" tai dviejų laidų užtenka sočiai
:)

P.S. Lempa foto tai išvis ta apkaba tik su reflektorium sujungta, toliau
viskas plastiko korpuse nuo buitinės stalinės lempos.. Tame nei
elektrosaugos nei sveiko proto daug nėr, reikėjo kad veiktu su tuo ką radau
besimėtančio aplink, tiesiog pagrindinė lempa kita pas mane.