Tema: Re: ДРТ230 lempa
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-05-11 02:20:05
Naudoju 1kW ir 400W lempas. Turint omeny, kad be priežiūros nepalieku (na
savaime suprantama į lempą irgi nespoksau), tai padariau va taip - (žiūrėti
foto), 1kW lempos biški didesni tarpai ir viskas iš metalo surinkta
(Vamzdis, prie jo skarda/reflektorius su varžtais prikabintas, o prie to -
lempa su kampainiu iš kažkokio konstruktoriaus. Nuo karščio tik skardinis
reflektorius nebeblizga per 40kažkelias valandas švietimo :)
Lempa ant laido, o paleidėjas ten kur galiu paleist nebūdamas ant šviesos.

Ta lempa kur foto sumoj naudota gal kokias 13 valandų,

Naudoju gyvūnų prieglaudos chlamą dezinfekuot. Kadangi neturiu kaip
patikrint efektyvumo, matau tik kad kai kurie plastikai pageltonuoja ir
pasidaro trapūs, ypač maksiminiai biomaišiukai. Baisiausia, kai kas nors
pamatęs pro kokį durų tarpą gražią melsvą šviesą užsižiūri į ją, o ne į
pavojaus lentą ant rankenos..