Tema: Re: Trifazis-ar imanoma? Evaldai?
Autorius: Gintas
Data: 2012-04-22 18:09:42
a) taigi viename  kabelyje tik 3 gyslos, tad bet kuriuo atveju trifazis eitu dviem kabeliais, o ar tai galima-nuomones issiskiria
b)dabar  kabeliai du-nes  ten kiekviena garazu eile, tarsi atskira bendrija. Todel Lesto dezuteje-du vienfaziai skaitliukai.  Prikales ir vaizdziai tariant uzvirines dar viena dezute ant garazu bendros galines sienos, kad niekas ten neilystu-as juk tarsi nieko nenuskriaudziu? Is sios dezutes  iseis du kabeliai-trifaziui ir vienfaziui tinklui. Vienfazi iki siol vartoje-nieko negales skustis, nes kaip gauna dabar galia per dvi 4 kvadratu gyslas, taip ir toliau ja sekmingai gaus. Dezute inulinu dviem, abiem kabeliais ateinančiomis,  nulio  gyslomis ir  prijungiu vietini izeminima. Niekas nepaprasteja, apart tai, kad Lesto dezuteje , ant kabeliu isvadu atsiranda uzvyniotos tinkamu spalvu juostas?

Kas mano plane priestarauja kokioms nors patvirtintoms taisyklems? Fiziskai tiek vienu , tiek kitu kabeliu iki garazu sienos as paduodu dvieju faziu itampa ir izeminima (ar nuli)