Tema: Re: Trifazis-ar imanoma? Evaldai?
Autorius: Haas
Data: 2012-04-21 02:48:29
Skaiciau kelis kartus kol supratau :) Tai ten yra du vievfaziai
skaitikliai... Tau reiks , kad jie pastatytu trifazi? Evaldas isaiskins
kokios dokumetu kruvos prireiks. Del kabeliu man atrodo ribu aktas turetu
apsprest, kur ta bruksni padet. O toliau man atrodo jiems turetu butu DZIN.
Tavo sumanymas TAUPUS, bet...