Tema: Re: The Raspberry Pi
Autorius: Gedas
Data: 2012-03-06 09:37:39
> Tai atleiskit, koks cia bl&^% do aziotazas? Tokias "mokamasias" priemones
> daugelis stampuoja. Pigi? Galbut. Gera, su ateitim? Nezinau.

Jei sugebejo ta padaryti pigiai. Kaip kazkas pateike skaiciaus, analogai
2-3x daugiau kainuoja. Turiu omeni analogai, tai su pilnaverciu linuxu
besisukantis hardwaras. Man asmeniskai kaina antroj ar trecioj vietoj, bet
kaip tik dairiausi sistemeles, kuri rinkoje isbutu bent jau 5 metus. Manau
panasiai masto ir tie kiti 2 milijonai pirkeju. Tikrai ne akademikai ar
afrikos vaikai besidominantys programavimu  uzfludino farneli, kad tas net
uzsidares buvo :).

Kad tai pataps visa browsinanti ir grojanti panaceja nesitikiu, nes
pakankamai mazai ramo. Bet daugumai hobistu tai gali patapti irankiu nr. jei
toj aplikacijoj tikrai reik linuxo. Daug kas purkshtauja, kad linuxas
nesusitvarkys su "taimingais" ir pan. Kas trukdo pajungti atmega prie RPI
per SPI ar uart'a, ir uz 35$ + 7 lt, turim sprendima tinkanti suvaldyti
portus dideliu greiciu, ADC ir tt. :)