Tema: Re: The Raspberry Pi
Autorius: Kas_Pasake
Data: 2012-03-02 15:55:48
Ne nu pigu tai pigu. Bet ka ten dar dajungti- dalituoti galima. Gi turi buti
kazkokia tai pradine specifikacija. Dzin man tie kompo duomenys. Ir visame
internete raso ta pati - kaip pigu ir kaip visi kazkam naudos ????
Na kad ir ar Linux palaiko 30GB HD video faila ?
Kaip ji pritaikyti - sraigtasparnio valdymui ?
Na nerandu as tokiu atsakymu !
Ar kaip jis galetu saugoti mano namus ?
Na pasiimu koki nors PIC18F4520 ir viskas aisku ...Hvv...!