Tema: Re: i2c fan controller
Autorius: Levas
Data: 2012-01-20 13:26:39
tikites su sildytuvu ir ventliatorium +- puse laipsnio palaikyti :)

Jei CPU ivaldes, tai gali pats susikonstruoti ta ventiliatoriaus I2C slave. Tik domina, kodel I2C ir panasiai? Kokie ten atstumai ir t.t. Ir koks ventiliatorius. Nes ne visi ventiliatoriai virskina PWM. Ir nelabai placiai reguliuojasi.

http://formfactors.org/developer%5Cspecs%5CREV1_2_Public.pdf

--
Bye, Levas

--