Tema: Re: i2c fan controller
Autorius: lingus
Data: 2012-01-20 12:00:04
gal ir nieko, bet man reikia 4 temp sensorių (tikslesnių, bent 0.5
laipsnio) ir dvieju fan controllerių. Sensorius jau pavyko pasijungt ir
per I2C ir per 1-Wire, jau tam ir c kodo teko pasirašyt, tai mielai
likčiau prie veikiančio varianto.
SU ventiliatoriaus kontroliavimu tai jei nusiperku tą MAX6650 viskas
kaip ir išsisprendžia. Arba galiu schemą gamintis pats, kažkaip su
skaitmeniniu potenciometru, bet bijau, kad per žalias tokiems reikalams.
Nes kiek skaitinėjau tai visokių problemų atsiranda.
Jei turit kokį pavyzdį tai labai padėtų :)