Tema: Re: knygu kainos
Autorius: linuji
Data: 2009-12-11 07:43:00
Linai, turbut ukininkauji.. ir nezinai, kaip atrodo nauju rubu parduotuves,
lopocentrai visokie ir tt ir tt.
Visa laime, kad randasi ivairios internetines parduotuves, kur jau sugeba
pasiulyti padorias kainas. po truputi gal ir lietuva atvirs i normalia sali
:))))
ta krize - kaip vaistai - nuo smegenu atrofijos, kai kuriems verslininkams..

Masto ekonomija? :))))
Gi gyvenam ne islandijoj, ne antarktidoj, bendra rinka ES.... man tie
paistalai, kad va, cia LT mazai parduodama ir tt ir tt. todel gamintojai
neduoda geru kainu... truputi juokinga.
Turbut didziausia priezastimi to pavadinciau - MARKETINGO ziniu nebuvimu
verslininku smegenyse!

Beje, zaviuosi Viciunu grupes restoranais. ar teko apsilankyti pastaruoju
metu? kokias kainas sugeba pasiulyti ir kokia paslaugu kokybe.. malaciai.
galvoja, dirba zmones. yra ir rezultatas.
po paskutinio karto kai Cili pizoj supelyjusia duona atnese - nesinori ten
ne nosies kist.

tai tiek apie Lietuvos isskirtinuma :)