Tema: Re: Sodra skolinasi is Vyriausybes
Autorius: Blynas
Data: 2009-07-02 10:42:50
Šiaip tik pasidomėti reikia. Labai tingiu ieškot :) Čia paskiausias mano skaitytas straipsnis apie tai užsimenantis:
http://www.marketnews.lt/naujiena/europos_komisija_teigiamai_ivertino_akubiliaus_vyriausybes_finansu_politika

"Europos Komisijos dokumentuose konstatuojama, kad ženkliai didesnis nei planuotas biudžeto deficito perviršis visų pirma atsirado dėl nepamatuotai didelio valdžios išlaidavimo 2008 metais, taip pat įvertinama ir globalaus ekonominio sunkmečio įtaka."

Jei trumpai, G. Kirkilo vyriausybė aptakiai ir V. Blinkevičiūtės ministerija konkrečiai. Rinkiminė parodomoji akcija, taip sakant.