Tema: Re: Sodra skolinasi is Vyriausybes
Autorius: obliarka
Data: 2009-07-01 15:00:40
kaip gali buti sodros kalte darant deficita, jeigu viska sprendzia
vyriausybe ir seimas?
Jei butu sodra laisvom rankom, su pensijom veluotu, ir tegu eina pensininkai
seimo langu dauzyt.

Man irgi tiems procentams logikos truksta. Nesuprantu kam cia tu pinigu
reikia - paciai sodrai ar zmonems? Kodel sodra negali nesutikt imti tos
paskolos tokiom salygom ir numest px ant pensininku ir kitu islaikytiniu?