Tema: Re: valiutos. ar tai imanoma?
Autorius: Soros
Data: 2009-06-26 10:19:23
Privalo keisti valiutas todel, kad patys ta kursa nustato. Jei as
pardavineju obuolius, matau kad paklausa kyla o mano resursai nekyla, tada
sakau nuo siandien parduosiu 100% brangiau. Jie analogiskai turetu sakyti
siandien 1LT kainuos 1eur, kadangi nebeturim LTL arba kiek galim spausdinam
ir taip uzkisam paklausa senu kursu, taip apvokdami jau esamus turetojus.
Spausdinant turetu buti kompensuojama viesiem LTL turetojam vienoda dalimi,
taciau siai dienai tiesiog apvagiama.
Jei skoliniesi is LTB, tada jie gauna procentus siai dienai apie 8%. Nuo
visu skolintu lesu, o LT turi isleidusi apie 17mlrd LTL butu apvali
sumele...

Toks vaizdas susidaro, kad maza valstybe tiek pazeidziama, kiek ji maza.
Sios mintys nera skatinimas atlikti kazkokius veiksmus...