Tema: Re: nordea skambutis
Autorius: JAlexoid
Data: 2009-06-10 19:45:30
> Bet net ir tuo atveju, esu isitikines, kad bankas negaves papildomo turto
> ikeitimo, apsiramins ir dziaugsis tol, kol tu mokesi imokas.

Pakartosiu tiems kas skaityti nemoka:
> Bankas turi teisę pareikalauti pateikti papildomas prievolių užtikrinimo priemones arba nutraukti Sutartį ir (arba) pareikalauti grąžinti prieš terminą visą likusį kreditą kartu su visomis priskaičiuotomis  Palūkanomis ir kitomis mokėtinomis sumomis, jeigu yra nors viena iš šių sąlygų:
>  skolos ir įkeisto turto vertės santykis tampa didesnis nei nustatytasis šios Sutarties specialiojoje dalyje

Jeigu Sutarties specialiojoje dalyje yra irasytas NT vertes santykis su
EURU, tai tikrai bankas GALES primesti naujas salygas. Kap, pvz,
palukanu kelima.

Ir taip, bankas tikriausiai neprimes nauju salygu daugeliui, ir kaip
sakai dziaugsis. Bet visigi jie tures tokia teise ir galimybe.
T.y pasimasys protas pas SEB'o gen direktorius, pasakys: "Cut those
losses!".  Ir kajuk, tsakant, mums.

Kitas reikalas, is kur bankai gauna tuos litus paskoloms? Svedai tai
savo saliu finansus cia permete(as spelioju). Taigi, jeigu jie i Lietuva
atveze 100'000 EUR arba 1'000'000 SEK, tam kad tau duotu 350'000 LTL
paskola, tai devalvacija is esmes sunaikina JU iveztus 100'000 EUR arba
1'000'000 SEK. Nepriklausomai nuo to kokia valiuta tau pavedima dare.