Tema: Re: nordea skambutis
Autorius: obliarka
Data: 2009-06-10 15:25:14
didinti reikia pries (kas dabar ir vyksta). Po jau bus galima eit i kita
banka ir refinansuot paskola (manau galimybes tam bus sudarytos, visgi
bankai kaip ir konkurentai).

bankas viliboro pagalba jau dabar atgauna devalvacijos nuostolius. Tarkim
kokius metus tu jau moki ~9% vietoj euriniu 2%. Jei dabar ivyktu 7%
devalvacija - tu nieko neislosei laikydamas paskola litais. Jei devalvacijos
nebus tai atitinkamai tu JAU dabar 7% esi praloses. Taip kad sis zaidimas is
litu paskolu turetoju jau pareikalavo pirmuju investiciju :).