Tema: Re: Kas cia per atvirkscias dalyku aiskinimas?!
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-03-25 20:39:30
butu geriausia pize, jei devalvuotu lita. Tada visi kas nesiskolino kaip
beprochiai ir taupe liktu raguotais durniais, o lengvabudzhiai eilini karta
ishkele galvas galetu kalbet "ar nesakiau, kad taip reikia gyvent".

--
Dainius

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 3962 (20090325) __________

http://www.eset.com