Tema: Re: populiariai apie krize - sorry jei kanka
Autorius: mumumčik zergatronas
Data: 2009-03-13 19:24:23
buran rašė:
> mumumčik zergatronas has brought this to us :

> Panašu, kad taip ir yra. Ir savo funkcijos LB neatliko :(

galima pasiguost, kad ne jis vienas.. FED su ECB irgi blaskosi is vieno
krastutinumo i kita

> NT mokestis tikrai būtų prisidėjęs prie to ,kad daugiua NT būtų
> išmesta į rinką.
jei kalbi apie vystytoju turima NT - tai jis nebutu "priduodamas", kol
dauguma nebutu nupirkta, taigi, kol NT teisiskai tera tik nebaigta
statyba - velgi nera ko amokestint..

jei apie pavienius asmenis - aisku kazkiek padetu antro busto
apmokestinimas.. bet.. spekuliantai paprastai kaip ir kiti zmones turi
bobuciu ir dieduku, tevu ir mamyciu. tai nelabai ten ka paveiktum.

> Oi ne, neteisinu tų kurie ėmė. Tiesiog jeigu būtų tas asmens bankroto
> įstatymas, dar ir skolintojas galvotų: ar ne idiotas ima paskolą ir
> kaip aš iš jo pinigus atgausiu.
cia gal ir tiesa. nors pinigus vistiek ne bankas nurasytu. o turetu buti
kazkokia draudimo kompanija, kuri kompensuotu tas islaidas - isaugtu
paskolu kaina VISIEMS (tame tarpe ir gerai vertinantiems savo
galimybes). taigi is esmes tas asmens bankrotas - komunizmas ir lygiavos
iteisinimas, kai protingesni turi moketi uz durniu klaidas..

> Viskas teisingai. Tiktai jeigu tu neišsimoki už butą ir tave iš jo
> išmeta ir bankas uždeda leteną ant visų tavo pajamų ir palieka tik
> kvėpavimui, ar labai skirtūsi ta situacija ? Pikinikas su alum tik
> sapnuose būtų.
> O su asmens bankroto įstatymu (kiek žinau, palieka normaliam
> pragyvenimui), po poros metų žmogus galėtų atsitiesti.

kad ne po poros tikrai. o ir tolimesnis  paskolu isdavimas butu
ribojamas. taigi duoda "apribota" antra sansa tam, kuris pagal darwino
teorija turetu nebeislikt.

>  > Marijos žemėj tokio humanizmo nėra: čia arba vergaus skolininkai,
>
> O apie tuos, kurie neatlaiko: aš čia bandau į ateitį žiūrėti, nes
> bankai dar nesiautėja, o vat kas bus po metų-dviejų...
po metu dvieju pasitaisys ta situacija. bent jau as taip manau :)
o "siautejimas" (butu peremimas) pasireiks per siuos metus. pagal tai,
kaip elgsis bankai (ar skubes atsikratyt, ar laikys butus) glaima bus
spresti ko jie tikisi per artimiausius pora metu

> Žinoma, tokia krizė labai mokina žmones galvoti savo galva, bet
> tautiečiai įpratę, kad kažkas jais turi "rūpintis", iš bėdos
> "ištraukti", gerą gyvenimą sukurti...
> Bet pasinaudoti tokiu aborigenų trumparegiškumu... gaila man jų.
na kai manai, kad uz tave viska padarys kiti - tai nesitikek gyventi su
naujom masinom ir pagal paskutinius mados klyksmus pastatytus butus.
gyvenk kukliai, pagal ilgo laikotarpio tiketinas pajamas, t.y. teoriskai
- planuojantis zmogus net chalturkiu visokiu pinigus turetu atsideti ar
investuoti (su ta rizika, kuria leidzia galimybes).
kitaip sakant planuoti islaidas pagal planuojamas pajamas, bet neplanuot
"netiketu" pajamu (kad ir kaip keistai skamba).