Tema: Re: populiariai apie krize - sorry jei kanka
Autorius: buran
Data: 2009-03-13 15:57:45
mumumčik zergatronas has brought this to us :
> [...]
>
> turejau galvoje NE TIK LIETUVOJE, o VISAME pasaulyje, ir jokie kirkilai ar
> kubiliai nuo jos neissuktu
>
>  > Sukūrėm ją mes visi kartu, bet Kirkilas su Kubilium (šiuo atveju
> labiau Kirkilas) galėjo ją šiek tiek sušvelninti ribodamas paskolas NT per
> reikalavimus bankams,
>
> kad tu asmeniskai prisidetum prie krizes sukurimo turetum but bent jau mielko
> bankelio vadas..
>
> kubilius, kirkilas yra vyriausybes vadovai. reikalavimus bankams nustato
> Lietuvos bankas, kuris pagal istatyma yra nepriklausomas. taigi jam giliai

Panašu, kad taip ir yra. Ir savo funkcijos LB neatliko :(

>  > įvesdamas NT mokestį ir panašiomis priemonėmis.
>
> :))) daugiausiai pinigu spekuliantai pridare pardavinedami REZERVACIJAS:
> turi 100.000, inesi po 20.000 uz 5 butus..
> tie 5 butai nuo 200.000 pabrangsta iki 250.000, parduodi rezervacija uz butu
> kainu skirtuma (inasa tau grazina):
> t.y. idejes 20.000 i buta atgal gauni po 50.000 nuo buto PLIUSO.

NT mokestis tikrai būtų prisidėjęs prie to ,kad daugiua NT būtų išmesta
į rinką.

> kurioje vietoj cia NT mokestis? gi NETURI tu to NT.. tai nera ir nuo ko ji
> moket. uz ora gal ar uz rezervacija mokesi? :D
>

>  > Nes krizė savaime yra blogis, o kai pradės žmones iš butų mėtyt ir 40
> metų palūkanas nerealias lupti - krizė atsistos ypatingu kampu.
>
> savo galva reikia galvot. o tai kai babkes gaut uz dyka - tai pirmi, o kai
> atiduot - tai APLINKA kalta, asmens bankroto istatyma duokit...?

Oi ne, neteisinu tų kurie ėmė. Tiesiog jeigu būtų tas asmens bankroto
įstatymas, dar ir skolintojas galvotų: ar ne idiotas ima paskolą ir
kaip aš iš jo pinigus atgausiu.

> [...]
>
> visur skolingas esi tiek, kiek pasiskolinai
> pasiskolinai 100k EUR - tiek ir atiduot turesi. jei butum NAMA pasiskolines -
> tada galetum ji atiduot..
>
> asmens bankrotas :))) ar bent zinai ka tai reiskia??? parduoda VISA tavo
> turta, kurio nesugebi irodyti esant tau butino. t.y. telikai, masinos,
> kompai, visi tavo pricindalai parduodami kaimynui.
> tavo pajamu/islaidu detalia apskaita kas menesi, kelis metus is eiles veda
> paskirtas svetimas dede ir neduok die sugalvosi alaus ar i piknika peskom
> nueit (masinos tai nera) ar lisna jogurta nusipirkt.. TIKRAI nori tokio

Viskas teisingai. Tiktai jeigu tu neišsimoki už butą ir tave iš jo
išmeta ir bankas uždeda leteną ant visų tavo pajamų ir palieka tik
kvėpavimui, ar labai skirtūsi ta situacija ? Pikinikas su alum tik
sapnuose būtų.
O su asmens bankroto įstatymu (kiek žinau, palieka normaliam
pragyvenimui), po poros metų žmogus galėtų atsitiesti.

>  > Marijos žemėj tokio humanizmo nėra: čia arba vergaus skolininkai,
> arba toliau blogins savižudybių statistiką :/
>
> idomu butu paziuret i statistika - kiek % savizudziu turejo pasieme
> paskolas..
>
> ir palygint kiek zmoniu nusizudo is turinciu paskolas ir kiek nusizudo is
> neturinciu..
>
> gi ne mazi vaikai esat jomajo..

O apie tuos, kurie neatlaiko: aš čia bandau į ateitį žiūrėti, nes
bankai dar nesiautėja, o vat kas bus po metų-dviejų...

Žinoma, tokia krizė labai mokina žmones galvoti savo galva, bet
tautiečiai įpratę, kad kažkas jais turi "rūpintis", iš bėdos
"ištraukti", gerą gyvenimą sukurti...
Bet pasinaudoti tokiu aborigenų trumparegiškumu... gaila man jų.

--
This is an automatic signature of MesNews.
Site : http://www.mesnews.net