Tema: Re: Gal omnitelius cherdik?
Autorius: buran
Data: 2009-03-06 09:06:08
Tikrai, su Omnio vadyba kažkas liguisto darosi.
12 metų buvom jų klientai. Lojalūs. Dabar gavom dovanėlę, kaip
lojaliems klientams!
Omnis turbūt vykdo eksperimentą: ant kiek iškreipta forma galima
dulkint klientą, kad jis pereitų pas kitą operatorių.

Aš paskaičiavau, kad pasiėmus eilinį mokėjimo planą, pagal vidutiniškai
prakalbamas minutes išeina mokėti gerokai pigiau, negu pagal jų
gudročių išskaičiuotą išskirtinį "asmeninį" planą.

Turim kelis telefonus neseniai pirktus, kurių sutartys dar bent metus
nesibaigs, tai tuos gal ir paliksim pas Omnį, o su kitais kraustysimės
ten, kur labaiu gerbia Omnio exLojalius :/

O iš kitos pusės: sudarant sutartis parašyta, kad ten viskas galioja
tik su senais planasi, o dabar Omnis juos pats naikina - tai gal ir
mūsų įsipareigojimas dingsta ? Gal koks teisininkas pakomentuos ?

nu blyn presented the following explanation :

--
This is an automatic signature of MesNews.
Site : http://www.mesnews.net