Tema: Re: Gal omnitelius cherdik?
Autorius: netavoreikalas
Data: 2009-03-05 19:56:55
na kiek zinau musu tik keliems numeriams stipriai didesni minimalu
pasiule. tai buvo biski vadybininkas papurtytas, prase truputi palaukt,
omnitelis jau dabar kazkoki nauja varianta galvoja, kolkas tik
projektinej stadijoj, bet jau tuoj papasakos kas ir kaip. man atrodo
sitas klientu begimas kai kuriem tik i gera puse iseis :) reikes
susirinkt konkurentu pasiulymus ir eit i omni pabendraut :)