Tema: Asmens bankroto istatymas svetur
Autorius: sail
Data: 2009-02-27 09:08:41
Nemanykit, kad bankroto istatymas tai is serijos numeti raktelius ir
"pasiimk mano buta - nebereikia". Noretumet.

Gerai pradziai is bankrutavusio isiesko visa turta, paliekant tik gyvenimui
reikalinga minimuma.

Jei asmens bankroto istatymas normalus (pvz vokietija), jis numato toki
termina ("Wohlverhaltensperiode"), kurio metu turi deti max pastangas
uzdirbti kuo daugiau ir grazinti kuo daugiau skolu. Tai yra 6 (sesi) metai.
Praejus tam laikotarpiui, teismas sprendzia, ar elgeisi tinkamai. Jei taip -
paleidzia nuo skolu.

Ivaldziusiem biurokratine vokieciu kalba pradziai galima skaityti cia
http://www.private-insolvenz-beantragen.de/das_private_insolvenzverfahren.htm

"Dex" <virginilijus@nospam_one.l> wrote in message
> as pats uz tai, kad butu priimtas kaip imanoma greiciau. Bet kaip ir
> pats rasei, bankeliai ant LT labai greitai uzsilenktu, po tokio istatymo
> ir po jo sekanciu bankrotu. Turbut paskolas mestu daugiau nei puse jas
> pasiemusiu per paskutinius 1-2 metus (>85 proc. santykiu kred/turto)
>
> Bet netgi manau, kad butu is dalies teisinga. Nes ne be banku pagalbos
> viskas cia isisuko.
>
> Dex

galimybe,