Tema: Re: Paskolos grinimas vs. terminuoti indliai
Autorius: Liofka
Data: 2009-02-20 14:27:44
Jeigu kas ir atsitiks bankui - tai kada nors (kai bus rasti kalti ir
nubausti nekalti) kazkiek (koki sum apdraudia?) tikrai atgausi. Kai
draust auto pavagia irgi pinigus ne kit dien gauna.

O jei trumpai - be rizikos nieko nebna. Visada vertink be kokios sumos
kiek ir kaip gals eima pragyventi. Skolintojai savo pinig nelauks, o savo
skaiiavimais vaikams nepasiteisinsi.