Tema: Re: Paskolos grinimas vs. terminuoti indliai
Autorius: Soros
Data: 2009-02-18 13:18:53
Tokiu atveju jei turi nekilnojama turta ji parduodi savam ir gautus pinigus
padede kaip indeli.
Taip islosi kokius 3-5% palukanu skirtumo, tai aisku mazi pinigai, bet jei
turtas 200k tai per metus 6-10k; dar popieriu tvarkymas, aisku nepamirstam,
kad reikia ne tik palukanas bet ir dali paskolos grazinti.
Siaip tai mazai is tokios operacijos naudos, bet kam ner kas daugiau daryti
gali tapti ir pajamu saltiniu.
Realiai pliusas kokia 2-5k pirmais metasi. Bet nepamirstam kad indeli
padejus 5metam dabartinem salykom ir palukanas gaunant kas menesi, tai visai
graziai atrodo valgyti norinciam.