Tema: Re: Kas sake kad nerasys knygu?:)
Autorius: Vasaris
Data: 2010-11-02 23:52:09
"Raulis" <Raulis@omni.lt> wrote in message news:iaoo1c$j8l$1@trimpas.omnitel.net...

> Jeigu patyrinesi daugelio metu statistika, pamatysi toki desni: riebiaisiais
> metais biudzetinio sektoriaus algos atsilieka nuo privatinio, kudaisiais
> metais biudzetinis sektorius lenkia privatini. Isvada: biudzetininkams dabar
> pats metas keisti darba ir eiti pas verslininkus, kad suspeti "ant bangos"

Po nekurios patirties su valstybinemis institucijomis man susidaro ispudis, kad isejus is jos tipiniam darbuotojui reikia pilno perkvalifikavimo, cheminio smegenu praplovimo del motyvacijos, o galiausiai ir bambukinemis lazdomis per padus. Staciai abejoju, kad imanoma normaliai dirbti po tokio ispindejimo.