Tema: Re: Kas sake kad nerasys knygu?:)
Autorius: a-1
Data: 2010-10-29 13:10:55
nu cia dar diskutuotinas klausimas, viesojo sektoriaus atlyginai tikrai
nebuvo apkarpyti, Latvije gaal..

Kad is TVF neiskolino, tai cia dar nereikia dziaugtis...palukanoms kitu metu
biudzete uz paskola yra skirta kiek...~700 mln. Lt

Cia tiesiog suplakta LV ir LT i viena kruva, O EST isvis is konteksto reikia
isimti, nes jie vieninteliai turejo rezervini fonda sukaupe, + ten debesis
suomiu+svedu pinigu sukasi. be to pernai-siemet sukiso gal 1 mlrd Eur ES
lesu i kelius, ir tas matosi...