Tema: Re: Banku palukanu prognozes
Autorius: Vasaris
Data: 2010-10-05 22:06:07
"Soros" <nera@nera.lt> wrote in message news:i8f35n$4dp$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai Dariau turbut pats supranti, kad siuo metu ne palukanos, bet valiutu
> skirtumai zaidzia ir mastoma kaip suvaldyti, t.y. kaip padaryti stabilu
> kursa, kad visi nusiramintu, nors is kitos puses jei remtis samokslo
> teorija, tai priversti/ikalbeti galima tik tada, kai zmogui negerai.

Reikia ne taip formuluoti - kol žmogui nėra blogai, jis nesuka smegeninės ir tiek. Todėl daroma elementariai - duodama kokso pabandymui nemokamai, o užskabliavus virvė pritrumpinama :-) tipinis egzempliorius po kelių kartų jei ne iš kaimyno, tai pats išmoksta :-)

> Palukanos apie 1% ir tubut pries 5 metus tokiu negalejai net isivaizduoti.
> Auksas 1300 dabar, buvo apie 300

Kodėl negalėjom įsivaizduot? Netgi labai lengvai. Ir auksas labai normaliai susipaišo į šitą situaciją. Kaip kitaip įmanoma, jei JAV FED'as nusprendžia paspausdinti kiek ten? Viso labo 500 mlrd. $? Esmė tame, kad rinkos po paskutinių pokštų įvairiose rinkose galvoja elementariai - kur sekanti zapadlo? Žema palūkanų norma laikysis tol, kol valstybės rimtai neperžiūrės savo veiksmų savo ir partnerių valiutų atžvilgiu.

> Nafta apie 80 buvo apie 40-60

Nafta turi šiokį tokį sezoniškumą, priedo fokusai su BP ir kitais faktoriais.

> Valiutu kiekiai padidejo, bet kokiu santykiu neturiu duomenu.

Vat čia ir reikia kapstyti.

> NT nukrito 30-50%

Jis niekur nenukrito. Susinormalizavo infiliuotų fasadų vertė. O normalus NT kaip buvo, taip ir liko brangus, kainos koregavosi kelių, max. keliolikos % eilėje. Nebent mes kitaip suprantame NT vertę. LT antros tokios situacijos ateinančius 10-15 metų nebus, nebent staiga kaimynai nebeturėtų kur pinigų dėt.

> LT akcijos nukrite buvo apie 70%

Po teisybei iš visos plejados čia įvardintų faktorių, MKN, šitas mažiausiai aktualus, nes jis gerokai išvestinis, ir dėl tos priežasties pasmerktas plaukioti gerokai plačiau.

> vaizdelis negrazus nes bedarbyste 4>>13%

:-) čia kuri bedarbystė tiek %? :-D

> Jei viskas prades kilti tai prasides infliacija, o su ja ir palukanu kilimas.

Nebūtinai. Priklauso ir nuo politikos. Tiek lokalios, tiek ir EU.

> Ji prades reikstis po mazdaug 6-12men nuo atsigavimo. 6men kad gautum nauja
> paskola ir dar kazkiek kad atiduotum esamas igytas krizes metu skolas. Cia
> taikyciau ne LT...

MKN, kaip tik LT dar itin gausiai neišvystytas persifinansavimo sektorius. Nearti dirvonai, taip sakant.

> Tik del infliacijos, jos gali ir nebuti, nes valstybes nuejo kitu keliu:
> mazinamas biudzetas ir su juo islaidos bei ismokos.

Kurios valstybės "nuėjo"? aš tai kažkaip turėjau kuklų įsitikinimą, kad apskritai to vertinti be poros metų po faktinių veiksmų niekaip neįmanoma.