Tema: Re: Taupymas vaikams
Autorius: Ignas
Data: 2010-09-25 01:04:54
Paaiškinimų gali būti daug, pvz gyvybės draudimas į tas akcijas suinvestavo 5%  viso savo kapitalo, o investicinis fondas - 10%, iš karto ir pelnas didesnis. Paprastai gyvybės draudimo fondai pagal savo taisykles galim investuoti į vieną įmonę ar obligacijų rūšį mažiau nei šiaip investicinis fondas.