Tema: Re: Taupymas vaikams
Autorius: Osia
Data: 2010-09-22 09:36:03
Yra kompleksinis gyvybės kaupiamasis draudimas, moki įmokas iki vaikui sueis
18 m., tada atgausi tam tikrą sukauptą sumą, be to, vaiko traumų atveju
gausi išmokas. Kiek tai naudinga - pačiam spręsti. Pvz. man už poros metų
kaip tik baigsis vaiko draudimas. Pliusas - kad bus sukaupta pinigų mokslams
neskausmingai mokant kas mėnesį eilę metų, minusas - kad tuos pinigus
galėjai panaudoti savo laiku efektyviau.