Tema: Re: USD vs EUR
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-06-03 16:19:30
    Siaip tai nezinau ar skaite kas koks piaras dabar eina, o dalinai su piaru ir buvo padaryta is USD korekcijos "krize", piaras kai puciamas istisai kad kazkokei valiutai bus labai blogai ar kad merdi ekonomika ir po to to paprastai pakanka kad kruva issigandusiu pradetu pirkt dominuojancia valiuta taip dar labiau numusdami kursa.

    Siaip tai nezinau kiek cia tiesos bet viens pazystamas zmogus pries 3 metus sake mazdaug taip:

    JAV tiesiog daug tualetinio popieriaus prispausdino ir po to pradejo ji degint ir kad sio proceso pasekoje bankrutuos keli bangai ar imones buvo nuspresta kad tai priimtina, o ta procesa, tiksliau jo pasalini poveiki ir pavadino visi krize..

    Dar visa esme kad JAV ir Europa ir dar kiti regionai priklauso nuo tarpusavo importo ir eksporto, del to jei vienam is regionu blogai tai kitiem tai pareina grandinine reakcija veliau, kitaip sakant:

    1. Amerika merdejo - atsigauna
    2. Grandinine reakcija pareina mums
    3. Atsigaus amerika - mes merdesim, apie Lietuva aplamai galima patylet, bet kadangi mes priristi prie euro tai kol taip bus tai litai yra taspats kaip eurai, va rubliai galima sakyt taspats kaip USD...

O jei paskaicius piara, tai dabar varoma kad "pasalinio poveikio etapo metu" europa labai daug pinigu skolinosi, o dabar pradeda ateiti laikas kada reik jas grazint ir po biski darosi EUR riesta, tai butent del to sia tema uzvedziau nes gali but kad EUR si karta pakris dar ziauriau ir cia gali but ne dugnas... o jo pirkimas "galbut" visai gera ideja dabar.. kol nevelu..

Kas liecia piara, pvz cia SEB siunciama el.pastu ekonominiu naujienu informacija, tiksliau istrauka is jos:

"Vakar euras ir vėl pasuko žemyn po praėjusios savaitės antroje pusėje buvusio brangimo dolerio atžvilgiu. EUR/USD kursas vakar nukrito iki 1,2372 palyginti su penktadienį pasiektu 1,2570. Eurą ir toliau neigiamai veikia atsigavusios baimės, kad euro zonos regiono ekonomikos atsigavimas lėtės dėl itin didelio šalių skolų lygio. Tikimas, kad ir toliau euras bus spaudžiamas Graikijos skolų krizės plitimo į kitas pietų Europos šalis nepaisant Vokietijos patvirtinto 750 mlrd. eurų vertės pagalbos pastarosioms plano."

Kada numusinejo USD, lygiai toks pat piaras istisai ejo pries USD, panasu kad dabar zaidziama i kita puse, siaip cia SEB patys sito nesugalvoja, o is kazkur ima...

JDM